lørdag 14. mars 2009

Mine nye bryn



Nå har jeg fikset brynene mine som jeg har nappet selv. Jeg elsker bryn og legger veldig merke til brynene på andre jenter. Nå gikk jeg altså lei mine, så jeg tok en liten forandring, men ikke så stor forandring da..
Nå driver jeg å ser på king of queens på pcen og prøver å finne ut hva jeg skal studere for noe, jeg skal nemlig studere nett studier, men må først ta allmenn. Jeg har tatt noen fag etter jeg måtte slutte på skolen pga alvrolig sykdom. Så jeg tok noen fag i ettertid, og har drevet med både matte, norsk og psykologi som fag i ettertid.
Mens nå står det mellom å bli sjonalist og sekretær på et advokat firma. Jeg skal skrive i avisen med egen spalte, men vurderer også å få drømmejobben som sekretær på et adovakat firma, som altså er en veldig krevende jobb. Så må undersøke litt..
Så jeg sitter da her og lurer veldig på hva jeg skal studere for noe. Må ha noe grunnleggende fag, det vet jeg bare.
Men nå har pappa kommet hit, blogger senere :)
Ciao <3