mandag 30. mars 2009

Stearinlys, kaffe, en god bok og et koselig tv-program

Nå sitter jeg her med yndlings tøflene mine som er rosa, rosa pysj bukse, en flees med null sminke. Har tent stearinlys i hele leiligheten og tenkte jeg skulle lese en god bok og se et koselig tv-program eller en film, nå er kaffekoppen godt plasert i min høyre hånd, bortsett fra nå hvor mine hender trygt plaseres på tastaturet.

For en koselig dag, synd jeg ikke har kameraet mitt her så jeg kan vise dere hvor hærlig dette er.

Sikker på elkjøp har rotet det bort pga det tar så lang tid, sola skinner endelig ute og det er varmt og godt i leiligheten min.

Når jeg får tilbake kameraet mitt kommer det endelig videoblogg og jeg kommer til å ta med meg kameraet mitt hvor enn jeg går og ta bilder av alt som befinner seg rundt meg og hva jeg driver med en hel dag.

Jeg og Hans Olav skal undersøke priser på ridesenteret. Håper det ikke er alt for dyrt for jeg har utrolig lyst og ri!

Men nå får jeg gå tilbake til det jeg driver med, blogger mer senere i dag.
Ciao <3