onsdag 11. mars 2009

Good morning sunshines :)


Nå har mamma kommet til Bergen, hun skal ta flytet til Gardemoen i kveld, i natt har hun overnattet hos ei venninne i Bergen. Hun blir hentet på Gardemoen sent i kveld, jeg kan desverre ikke hente henne. For jeg skal bort og besøke svigers. Men gleder meg noe sykt til å se henne igjen, og i morgen kommer hun på et besøk hos meg :)


Sa jeg at jeg hadde tatt blodprøver i går? Jo det gjorde jeg nemlig, å plutselig begynnte jeg å skjelve noe voldsomt. Jeg skjønnte ingen ting, og det fortsatte når jeg kom hjem igjen, og drev på mye i går. Man kan begynne å skjelve pga stoffskiftet, og det har jeg opplevd før, men ikke makent til dette. For armene mine ristet noe helt grusomt!


Så jeg håper jeg får svar på blodprøvene snart, så jeg evt får økt levaxin (stoffskiftet tablett)


Nå har jeg kokt meg kaffe, ventet egentlig et besøk jeg. Men hun kunne ikke desverre.. Rita er som ei venninne for meg, men hun kommer nok i morgen sammen med en annen en.


Skal skrape sammen noe frokostblanding snart, og så starter opprydningen og litt mer vasking av leilighet.


Jeg ønsker meg strykebrett og strykegjern merker jeg nå, for er avhengig av at mamma kommer ned med det, å de gardinene jeg kjøpte er skrukkete haha..
Jeg og Hans Olav skal kjøpe gave til mamma i dag som blir 50 år på lørdag.
Så hvis dere har noen idèr til gave så rop ut!
Ciao <3