torsdag 26. mars 2009

På vei ut døren straks

Nå skal jeg bare sminke meg og så skal jeg ut i solen, dette er planen min:


- Hente avisen
- Dra til en av Gjøviks beste cafèr og ta en kaffe to go (ha med avisen)
- Dra ned ved mjøspromenaden, sette meg på en krakk i solen, lese avisen og drikke kaffen min
- Så gå en lang tur langs mjøsa, skjenne litt på vannet og bare kose meg skikkelig
- Dra opp på biblioteket, lese de avisene jeg ikke abbonerer på, som vg, dagbladet og dagsavisen
- Så gå butikk shoppe uten penger, bare se på ting og se litt moten i de forskjellige butikkene.
- Dra hjem igjen, koke en god varm kopp te og kose meg med en film o.l, lese mine faste blogger og oppdatere bloggen min
- Rydde bittelitt

Høres dette ut som en bra plan så vet ikke jeg.


Men nå skal jeg sminke meg, har på noe av min fineste klær. Ha lyst å gå med ankelboots nå, men ettersom jeg skal gå tur får jeg ha på meg conversene mine som er skikkelig møkkete, noe sier meg at jeg burde vaske dem snart, men det gjør jeg etterpå.
Hòrs sen <3