mandag 30. mars 2009

Red is so in

Jeg fått helt dilla på røde lepper, tenk så fint med matt annsikt og klassiske røde lepper, føler det blir litt sånn 40 talls igjen, akkurat sånn jeg liker det. Som den klassiske husmoren som går og danser sving med røde lepper. Helt perfekt, med krøller i håret og fine kjoler.
Kjendissene liker dette med røde lepper og vi ser det om og om igjen på den røde løperen som matcher leppene helt perfekt.

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en perfekt rød leppestift en dag denne uken, passer perfekt til min matt og naturlige hud, jeg synes røde lepper passer perfekt til blek hud, ikke så fint på veldig brun hud etter man har solet seg, med mindre du er født brun, da blir det fint, men for de som soler seg eller bruker spray tan er ikke det så veldig fint. Men det er etter min mening.

Kjøp deg rød leppestift, skikkelig in for tiden og det ser ut til at den er kommet for å bli, men HUSK at har du tenkt og gå for mørke lepper burde resten av huden være matt og ikke for mørke øyne, gå heller for duse farger, mer naturlig som beige eller lyse brun f.eks.. Du vil vell ikke se ut som du skal på karnevall?

Nå venter alle elsker raymond, masse kult på tv i kveld. Skal snart sminke meg, men nå skal jeg se litt på tv først.
Hòrs sen<3