søndag 29. mars 2009

Realistiske mål innen 2012

Dere husker sikkert jeg satte opp noen mål for en god stund tilbake, nå tenkte jeg at jeg skulle sett opp mer realistiske mål innen 2012, 2012 er året hvor jeg og Hans Olav skal flytte sammen.

JOBB:

- Få meg spalte i en avis

UTDANNELSE:

- Jeg skal studere over nettet, er litt usikker på hva, utdannelsen min vil kanskje ikke bli ferdig innen da. Men skal ihvertfall begynne på den

DIETT OG TRENING:
- Jeg skal ha gått ned en del kilo innen da, komme meg ned to størrelser ihvertfall i klær
- Jeg skal fortsette med treningen sånn som nå, og trene regelmessig (tre ganger i uken) + gå turer

FERIER:

- Jeg skal få tatt noen ferier, både sammen med Hans Olav, svigers og familien

ENGASJERE MEG:
- Jeg skal engasjere meg mye mer enn nå for noe som jeg brenner meg for, bli medlem i et eller annet

SPARING:

- Jeg skal spare til viktige ting som f.eks billappen og bil

Dette var en del, kommer ikke på mer i farten, men dette er ihvertfall de viktigeste tingene. Ellers så når jeg og Hans Olav flytter sammen når vi har giftet oss så skal jeg være husmor og jobbe med denne spalten min i leiligheten eller huset vi skal ha. Å som jeg drømmer, blir kjempe koselig! :)

P.S: Vet jeg har en del skrivefeil, men er noe galt med blogspot noen ganger, også skriver jeg fort og når jeg skal lese igjennom og skrive riktig igjen blir mange av bokstavene borte, og jeg kan liksom ikke skrive alt på nytt igjen, og derfor blir det en del skrivefeil og det beklager jeg utrolig masse! Men da vet dere grunnen :)
Ciao <3