onsdag 25. mars 2009

I morgen

I morgen har jeg planer om å stå opp tidlig, få mer utbytte av dagen, spørsmålet er om jeg klarer det da hehe.. er egentlig et b-menneske som jeg har lyst og forandre på til å bli et a-menneske. Eller kanskje jeg blir et c-menneske, legge meg sent og stå opp tidlig haha.. nei det har jeg ikke planer om, skal prøve å legge meg seneste tolv i kveld, stå opp 8-9 tiden i morgen, senenst 9 ihvertfall, komme meg ut litt, gå en lang tur og stoppe innom for å ta en cofee to go. Tenk så digg, så kan jeg gå rundt og vindu shoppe, bare se på klær jeg har lyst på neste måned, planlegge hva jeg skal kjøpe osv. Dra en tur på biblioteket kanskje, lese vg som jeg ikke har. Få litt utbytte av dagen, kanskje dra på kunstgaleriet i morgen.

Det er så mye jeg har lyst å finne på, men da avhenger det av å stå opp tidlig. Det er så mye man kan finne på alene, man er ikke avhengig av å hele tiden ha med seg noen. Jeg trives i mitt eget selvskap og kan godt gå rundt og finne på noe alene.

Ja da sier vi det, jeg står opp tidlig i morgen :) Nå skal jeg drikke kaffe.
Hòrs sen
Ciao <3