tirsdag 31. mars 2009

I god form og klar for morgen dagen

Dette bildet her er så vakkert!
I dag er jeg i så god form, jeg er så glad og lykkelig, at jeg ikke klarer å tenke på noe annet enn gode tanker. Jeg er veldig glad for morgendagen som består av masse trening, vi skal også trene på fredag. Er så koselig og trene sammen med mamma, mye koseligere enn å trene alene. I morgen skal jeg også veie meg, håper jeg har gått ned litt, tenker et par kilo. Er en stund siden jeg har veid meg nå, men ettersom kosten er i orden så har jeg god tro på at vekten har gått ned.
Nå har mamma vært hos meg og vi har skravlet i vei, drukket kaffe og kost oss. Etterpå skal jeg på butikken, skal sminke meg snart, ha på min fineste sminke, klærne i dag består av kosedress, sånn er det når man skal bruke tiden sin hjemme og bare skal en tur på butikken. Jeg har vasket og ryddet i dag til mamma kom, det er koselig og ha noe å pusle med når man bor alene. Nå skal jeg straks få i meg litt middag, en biff gryte. Det er sunt med biff, og særlig når tilbehøret har få kalorier i seg. Det er viktig å få i seg litt kjøtt, kjøtt uten fett. Rent kjøtt er best, men UTEN blod, jeg takler ikke blod og fett på mat, jeg synes det er feil og spise blod, jeg vet ikke hvorfor, men føler liksom at det ikke er helt rent. Jeg holder meg langt unna blod for å si det SÅNN.
Noe som er utrolig godt er hvalbiff, det er mye næring i hval, sånne ting som tran for eksempel. Har bare spist det en gang. Har hørt det ikke er så lett å få tak i lengre sånn som det var før, hørte det senest i går.

Men nå må jeg drikke kaffen min og lese ferdig avisen, lyst og lære meg og spille gitar jeg, Hans Olav har en gitar hos meg. Hvor perfekt hadde ikke det vært og kunne lage melodi til sangene mine. Jeg har melodi som jeg har i hodet og som jeg nynner på, men jeg har ikke fått noe instrument så jeg hører nøyaktig hvordan musikken er.

Tenkte forresten at jeg skulle skrive dagbok på pc, det hadde jo vært helt supert.

Btw: Synes jeg har blitt litt flinkere i rett skriving nå på de innleggene for i dag, eller hva synes dere? Jeg kan egentlig og skrive rett, bare at blogspot er litt rar noen ganger på grunn av at mange bokstaver blir borte og de stokker seg, jeg skriver nemlig fort og leser igjennom til slutt å da når jeg prøver å forandre på det som er feil så blir mange av bokstavene borte, for de pusser det ut igjen. Ja vanskelig og forklare, men dette var den letteste måten jeg får forklart det på hehe..
Ciao <3