fredag 13. mars 2009

Jeg fikk ikke internett tilgang før nå!

Sorry for at jeg ikke har blogget før nå, men det er først nå jeg fikk internett tilgang, og dette blir mitt siste innlegg for i kveld. for er så sinnsykt trøtt. Skal bare se ferdig norske talenter så skal jeg legge meg.

Tenkte jeg skulle si ifra at jeg nå snart skal begynne å studere, jeg skal ta allmenn først så skal jeg ta sekretær utdannelsen etterpå.


Jeg koser meg her hjemme hos bestemor. Men nå orker jeg ikke blogge mer for er så trøtt, men jeg er ihvertfall i vell fram, og alt går i strålende orden. Sovnet i bilen gjorde jeg og.


Også kjøpte jeg en lancòme mascara, eye liner og sminke fjerner. Det var en sånn pakke til 250 kr, ikke så ille da! Hadde tom for mascara, hadde egentlig tenkt å kjøpe dior show, men ettersom parfymeriet er så lite og har lite utvalgt, ble det lancòme, men det er sykt bra merke. Er sånn volum, vippe mascara. Som gir en ekstra vipp på vippene hehe..


Sier natta nå, ettersom jeg skal legge meg straks. Prøver å tvinge meg selv oppe bare for å se norske talenter. Får se hvor lenge jeg klarer..


Ciao <3