lørdag 21. mars 2009

sminken jeg bruker nå for tiden

Diverse lip glosser fra Victoria secret

Mascara fra lancòme Powder puff blush fra The body shop


Øyenskygger i duse farger fra clinique




Concealer fra dior





Kajal fra Lancòme



Dip liner fra the body shop






Blush fra chanel in fargen rose











Foundation fra revlon



Dette er sminken jeg bruker daglig hver dag, jeg er spesielt fornøyd med foundation, så etter den her på Gjøvik, men de hadde den desverre ikke:(, men denne fikk jeg av mamma fra Israel.
De andre produktene er også utrolig bra, apsolutt og anbefale :)
Victoria secret lip glossene har jeg i alle mulige slags farger, de er de beste lip glossene jeg har hatt, fått av Hans Olav, jeg bruker de fast og er totalt avhengig!
Åssen sminke bruker dere?
noe å anbefale til meg?
Ciao <3