tirsdag 17. mars 2009

Tilbake til den gamle bloggen igjen

Tror jeg fikk ordnet det som skulle til på denne bloggen, så blogg adressen er den samme som før og bloggen min er den du titter på nå hehe, begynnte egentlig og opprette en ny blogg, men jeg gidder liksom ikke begynne HELT på nytt igjen, derfor fortsetter jeg med den gamle, måtte bare endres litt og jeg brukte ganske lang tid for å si det sånn, noe som endt med sinne og frustrasjon fordi jeg ikke fikk det til. Så jeg tok meg en lang dusj for å roe ned "sinne mitt" , og jeg nærmest klikket når jeg skulle gå bort til dusjen og masse ting ramlet ned og jeg ble skikkerlig stressa, så tok jeg meg den dusjen og alt ble bedre igjen, men så maglet det å ordne site meter, men jeg fikk det da til, til slutt.

Så nå sitter jeg her da, med null sminke og venter på at Hans Olav kommer, jeg er fortsatt litt stressa.. men tenk da dere hvor deilig det har vært å gå hele dagen uten noe sminke, og jeg har ikke planer om å sminke meg før Hans Olav kommer, han synes jeg er like pen uten, nhå jeg blir så glad :)

Men nå får jeg ordne i stann litt mat. forresten, kan noen sende meg en header på mail? benedictechillout@inbox.com da blir jeg kjempe glad :)

Ciao <3