søndag 22. mars 2009

090322

Mange stilige sko her!

Hei bloggen :) I natt har jeg ikke fått sovet noen ting, så er passe trøtt nå for å si det sånn, men har hvilt litt noen timer nå, så litt søvn har jeg jo fått!


Grunnen til at jeg ikke har fått bogget noe før i dag er fordi at laderen har ikke virket og jeg fikk ikke startet maskinen, så Hans Olav har nettopp kommet ned med sin lader som jeg fikk låne til i morgen, for da skal vi få tak i en ny lader, for har jo funnet grantien, jeg har ikke forursaket dette, så jeg bør jo få en ny lader.


Gleder meg til tirsdag, for da skal jeg og mamma begynne og trene igjen, jeg begynner allerede i morgen med å gå en laaaaang tur. De rundt meg ser jeg har gått ned nå, å er godt å endelig bli kvitt noen kilo, kommer jo til å gå ned en del kilo nå når jeg får bgynnt igjen på trenings studioet.


Skal avtale så jeg får personlig trener igjen ganske raskt. Blir deilig og endelig komme ordentlig i form.


I dag er det ikke så fint vær ute, jeg tenkte jeg skulle se noen episoder på tv 3 nå, av noen serier.


Hans Olav kommer til meg i kveld.


Blogger mer senere/


Ciao <3