mandag 6. april 2009

060409

Hei cupcakes! I dag er det nydelig vær ute, det har ikke vært så varmt som nå den siste tiden. Jeg satt ute på verandaen og tok i bruk, mine vogue solbriller som er helt fantastiske. De beskytter noe helt utrolig og jeg blir ikke blendet av solen i det hele tatt!
Har mange par andre solbriller også, blant annet fra h&m, men når jeg bruker de så blendes jeg, nesten så det ikke er noe vits i å bruke solbriller da.
Selvfølgelig hjelper de litt, men ikke så mye som solbriller som finnes hos for eksempel optiker.

Jeg elsker vogue solbrillene mine, de er freshe og vil alltid finnes på moten, de er trendy. Love it <3

I dag så skal jeg og Hans Olav på elkjøp og prøve å få et nytt kamera fra disse sleipe folka. Stoler ikke på elkjøp lengre, er mer fan av elprice, godt servise her på Gjøvik, både elkjøp og expert er helt ut av mål. De finnes ikke hjelp somme, og de roter bort det de har på verkstedet, de har mest sannsynlig rotet bort kameraet mitt, skulle ikke tro det ville ta såååå lang tid. Men dette finner vi ut av når vi kommer dit, elkjøp har blitt en skikkelig rotete, butikk, særlig her på Gjøvik, den er stor men allikevel rotete.. Men nå skal jeg få i meg litt lunsj, skal prøve også å få tak i noe påskepynt, bare et par kyllinger eller et eller annet, gidder ikke pynte så alt for mye. Skal dere pynte til påske?
Ciao <3