torsdag 9. april 2009

Millionær spill

Sorry for dårlig oppdatering, men vi har sittet og spilt millionær. Jeg vant med tre hoteller og masse penger.. digg og vinne noe for en gang skyld. Vi skal ta en ny runde i morgen også. Det gleder jeg meg til, ellers har jeg blitt helt dilla på facebook. Skjønner ikke at en sånn side kan være så avhengighets- skapende. Hehe..
Nå sitter jeg og ser på en krim på tv 2. Den er veldig spennende, men tror den er litt ekkel for min del! Men det finner jeg snart ut..
Dagen i dag har vært utrolig koselig, jeg har hatt besøk av Hans Olav. Vi har kost oss med god påske mat, og spill, og skravlet i vei.
Jeg merker jeg er helt avhengig av kaffe, tredje gangen jeg har drukket kaffe i dag. Fikk en forespørsel om å bli med på cafè med ei venninne. Det er lenge siden jeg har møtt henne, så det var kjempe koselig at hun ville det. Fikk også forespørsel av ei som jeg gikk på folkehøyskole om jeg ville være med henne i dag, men det passet dessverre ikke! Men vi finner alltids sånne dager hvor det passer.
Men nå må jeg drikke mer kaffe, skal snart legge meg!
Ciao <3