tirsdag 28. april 2009

addicted

Nå får jeg ikke til å blogge på iphone i det hele tatt, så nå må pcen ta flittig i bruk.
Tv kveld i dag, masse som går på tv, eller dvs ikke så mye interessant for min del.. men ser på det for det ehh..

Aner ikke hva jeg skal blogge om i dag, så i dag er en dårlig bloggdag.. får komme på et eller annet, men har null idèr, skal prøve å få vist dere leiligheten i morgen ihvertfall.. får ikke gjort det i dag pga det fremdeles er rotete fordi jeg ikke får rompa i gir haha.. vurderer faktisk å ta meg en tur ut alene på cafè, ihvertfall ta en kaffe to go, tror faktisk jeg skal gjøre det jeg hehe.. men orker ikke helt enda for har ikke ordnet meg enda hehe.. bør vell gjør det med en gang? kanskje stikke en tur på cc også å få kjøpt litt sminke, men synes det er mye koseligere når mamma er med! Får jeg hennes mening på ting også, vi har samme smak så er ikke så vanskelig heller hehe.. lyst på noen nye klær jeg.. kanskje jeg skal kjøpe et eller annet i morgen? Vi får se.. hehe..

Men nå er det ihvertfall tid for dagens sang :-p



Jeg skal ikke si noe annet enn at dette er min sang..

Nå skal jeg se litt på tv, blogges:)

Ciao <3