onsdag 1. april 2009

Jeg har tatt av og er på riktig vei

Du har tatt av og er på riktig vei, det skrev vektklubben nå i sted etter jeg hadde veid meg og ført det inn under vekt og mål.
Jeg har gått ned 1 kg siden sist. Jeg er fornøyd jeg selv om det ikke er så mye, så er jeg i hvert fall på riktig vei, og nå når jeg skal trene klokken to så går det noen kalorier der også, så det er bare å fortsette på denne veien her som jeg gjør nå. Og ifølge eksperter så er det riktig vekt ut ifra hvor mye jeg skal gå ned, så da gjør jeg det riktig i hvert fall.

I dag skal jeg trene kondisjon og styrke. Det er den treningen jeg liker best, og jeg får mer utbytte av den, jeg skal gå opp til treningsstudioet også tror jeg, det tar sånn ca en halv time. Så da blir det litt trening der også.
Nå sitter jeg i sofaen og stapper i meg en porsjon fullkorns frokostblanding, men med uten sukker. Og gjett hva, det er jo bedre jo enn å ha på sukker, pluss tusen ganger sunnere.
Gleder meg til å komme i gang med treningen denne uken her.

Men nok snakk om det, Hans Olav kommer til meg i dag, og i dag er det Gossip Girl, et av mine yndlings program. Men nå må jeg spise opp frokosten min, og hoppe i dusjen, jeg dusjer før og etter trening. Jeg vil jo ikke lukte vondt når jeg skal på treningen hehe.. litt bra må jeg jo se ut.. hehe nei da. Men det er ikke akkurat så veldig behagelig og stinke, ikke det at man svetter så mye over natten, men jeg føler jo meg mer vell når jeg dusjer.
Men nå må jeg raska på hehe..
Ciao <3