onsdag 22. april 2009

5 ting jeg ikke går ut uten :P

1) Iphone 2) nintendo ds lite (pink) 3) victoria secret lipgloss(er) 4) vogue sunglasses 5) diary (avtalebok)

Dette går jeg ikke foruten når jeg skal ut av leiligheten, dette ligger i vesken sammen med hundre andre gjestander, men dette må jeg ha. Selvfølgelig har jeg med lommeboken med alt mulig av kort jeg trenger pluss penger, og nøkler med dette sier seg selv at alle har med seg når man skal ut.. men dette er ihvertfall et must det over, å dette har jeg med overralt, hedsett er også et must ettersom jeg nå har iphone, før følgte ipod nano rosa, med meg overralt, men nå har jeg med iphone, og ipoden ligger hjemme, og den har jeg med i tilfelle jeg ikke har nok batteri på iphone, musikk på øret er noe jeg ikke kan leve foruten. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten musikk, for dem som lurer kan jeg godt skrive opp, alle bandene og artistene jeg har på iphone nå for tiden, tar det i neste innlegg hihi :P

P.S: Kvaliteten på bilde er elendig!! vet!! har redigert av meg selv i paint, det sier seg selv hvor dårlig jeg er til å drive med sånne ting.. hehe, skal bli flinkere til sånt og få meg et ordentlig redigerings program etterhvert hehe..
Ciao <3