tirsdag 28. april 2009

Make your own dreams come true.. :) <3 pink paradise!

Dette bildet har jeg som bakgrunn påmobilen for tiden:P
Hei bloggen! Nå er det på tide og straks legge seg kanskje.. jeg har jammen meg klart og rote igjen.. off.. jeg og Hans Olav gikk til kiwi i dag da, litt fremgang kanskje, kanskje en liten tendens til det hehe..
I morgen blir det kafè tur, skal prøve og få tatt noen bilder om jeg husker.. er ikke så flink til og huske og ta bilder når jeg først er ute, jeg glemmer det liksom helt!! Kanskje jeg skal ta på en reminder på iphone? Virker litt dumt kanskje? Men først må jeg vite når vi skal dra.. skal ringe Hans Olav etterpå, noe jeg gjør hver kveld hehe.. må jo si natta jo <3>
Jeg må få kjøpt meg dior show i morgen, klarer meg ikke uten mascara, og den går snart tom.. jeg faller under gruppen "hamstre før det går tomt" hehe.. sånn har jeg egentlig alltid vært, jeg kan ikke gå uten noe når det er tomt hehe.. hamstrer alltid og det gjelder vell det meste jeg trenger hehe, så jeg alltid har noe på lager :P det går fort over lommeboken, og da kan jeg få en tendens til å bruke alt for mye av en ting, fordi jeg VET jeg har på lager hehe.. men sånn er det..

Siden jeg hele tiden har drøyd dette lenge og utsatt det meste for denne uken, må jeg bare få rompa i gir og vaske ut hele leiligheten i morgen.. jeg bare.. får se hvor lenge jeg holder det løfte da? hehe.. jeg er så forferdelig lat og sliten om dagen, noe jeg ikke har noe som helst grunn til!! Men det har vært denne uken her hvor det har vært skikkelig ille og hvor jeg måtte utsette ting hele tiden.. fordi jeg ikke gidder å gå alene hehe.. selvskaps syk, jeg? næt, eller JO!

Off, kan man synke lavere egentlig? Ellers må jeg bare si, hvor langt kan man egentlig gå på reality tv? Paradise blir mer og mer tragisk.. dere som har sett på i dag skjønner sikkert hva jeg mener? Jeg mener, PÅ TV? Skal man gjør sånne ting for å få flere seere eller hva? jeg skjønner ikke lenger jeg.. skal man trå til nye metoder for vært år? Er det virkelig sånn man skal holde på? og alle mulige slags detaljer, de kunne virkelig ha droppet det synes jeg..

Men nå må jeg roe meg for kvelden, er litt for våken, så må gjør noe for å bli trøttere hehe..

Jeg håper alle får sove godt, også blogger jeg mer i morgen, enten når jeg står opp eller litt senere:) har forresten fått mange nye spill og kule programmer på iphone, nå har jeg fire menyer og skal laste ned mer etterpå, så jeg kanskje får fem? hehe..
Natta da!
Ciao <3