lørdag 4. april 2009

LA INK, kule biler and the fast and the furious 4

Nå sitter jeg og ser på LA INK, det er et av favoritt programmene mine, elsker den serien. Den går på discovery nå hvis noen vil se den. Jeg så mye på MIAMI INK før, men jeg vil påstå at LA INK er en mye bedre serie. Jeg og Hans Olav har sett på et, bil program nå, jeg har fått flere gatebil blad av Hans Olav, et utrolig bra blad etter min mening.
I dag har vi kost oss skikkelig. Det var godt og bli ferdig med og rydde å vaske.
Må bare fortelle noe kult vi har sett i dag, vi har sett disse bilene: toyota supera, nissan skyline r33, ferarri 355 spider, mitsubishi evo 8.
Neste uke skal vi se Fast and the furious på kino (jeg og Hans Olav), den filmen har jeg gledet meg til utrolig lenge. Jeg har sett alle de andre filmene, og tror på at denne filmen blir spesiell, synd vi ikke dro på premieren, men det pleier alltid, bli utsolgt, så vi bestemte oss for å vente, kanskje likeså greit, ettersom da får vi mest sannsynlig bedre plasser.
Jeg har utrolig lyst på enten en toyota supera eller en nissan skyline r33 en gang i livet forresten. Drømme bilene for sure.
Men nå skal vi legge oss, blogger mer i morgen. Da skal vi på middag hos mamma og pappa også skal jeg overnatte der. Gleder meg, er en stund siden nå.

P.S: Skrev forresten dette innlegget før LA INK var ferdig.
Natti natt <3