torsdag 23. april 2009

Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet ;o)

Hei bloggen, for en nydelig dag ute, solen skinner og det er varmt og godt! Jeg har sittet ute i et par timer og det var kjempe godt :) ble i skikkelig godt humør :) så nå stråler jeg hehe..

Tenkte jeg skulle vise leiligheten min til dere snart, har jo iphone så jeg kan ta litt bilder, får ikke hentet kameraet enda, men bruker iphone enn så lenge. Skal få til en videoblogg om ikke alt for lenge, men aner bare ikke hva jeg skal videoblogge om hehe.. men får vell finne på et eller annet selvom jeg tviler på om den blir så spennende.. hehe..

Sitter nå i leiligheten med pcen på fanget og drikker kaffe, ser litt på tv og sånt :P Er litt på tv i dag også, tenkte jeg skulle lage meg snitzel til middag, snitzel som er rent kjøtt, sånn filet på en måte..

Ungkaren 20 vs 40 i dag, heier på 20 åringene, sånn som jeg alltid har gjort, men varer egentlig det forholdet lenge? Forrige ungkar varte da ikke så lenge.. er ikke så lett og la forhold som finnes på tv vare så lenge sikkert, men kan jo hende da :P

Men nå får jeg drikke litt mer kaffe, Hans Olav kommer til meg i dag btw.. gleder meg sykt <3
Ciao <3