mandag 20. april 2009

Anbefaler alle å kjøpe iphone

Jeg vil bare anbefale alle som ikke har iphone og kjøpe det, det er seriøst den beste mobilen jeg noen gang har hatt! Den er kjempe lett og bruke og fant ut av det med en gang, skriver til og med fort med meldinger, å sende mms kommer til høsten tror jeg, dere kan laste ned forskjellige kule program, som f.eks radio, spill og politi radio. Mobilen er døds bra, og jeg har ikke noe negativt og si om den! Man kan koble til på tråløst nett og da er det kjempe lett og bruk den, skal teste det ut etterpå :P kanskje få til et innlegg for å teste.

Paradise hotel er sykt, skjønner ikke hvorfor jeg følger med på det lengre, nå er det mest fordi at jeg kjenner Andrè, og det var jo bra at Mads kom tilbake i dag, ellers nå skal jeg se på sex and the city, meldingene på mobilen kommer inn hele tiden, på tide å svare kanskje? hehe.. blogger mer senere :) tv-kveld i dag gitt, elsker mandager, har et tonn med aviser og lese forresten for hele forrige uke hehe..

Men nå får jeg se på sex and the city, elsker den serien :)

P.S: bestillte meg noe tilbehør til iphone i sted, helt nytt på finn. Fikk det kjempe billig :)
Ciao <3