fredag 24. april 2009

Already Gone

Jeg har ikke sett så mye til Girlicious, mulig de er større i USA. Men lurer på om det egentlig går bra med de? Om de har kommet langt? Ihvertfall så digger jeg dem, de er helt rå. Fulgte helt med på serien og denne låten ( Already Gone ) er bare helt fantastisk. Jeg har en open mind når det gjelder musikk og kan egentlig høre på det meste.. ihvertfall NESTEN.. så dette blir dagens låt folkens, den er jo bare helt amazing!



Nå fant jeg frem pcen for en gangs skyld, synes egentlig det er mest gøy og surfe på iphone enn det er å surfe på pcen, det er bare et mini lite problem, jeg får ikke lastet opp bilder fra iphone på bloggen, det er grunnen til noen ganger at det blir lite bilder og heller litt tekst, selvfølgelig er det mer spennende med bilder. Men når jeg ikke får lastet opp de bildene så får det bare bli med det.. hehe..

Er litt mer våken at the moment, håper det varer, men skal uansett legge meg tidligere i kveld! Søvn tror jeg de fleste er avhengig av, inkludert meg selv, derfor trenger jeg all søvnen jeg må ha, om jeg så må ligge til langt på dag. Så er jeg nødt til å få igjen den søvnen jeg har tapt, vet ikke om jeg skrev det tidligere, men etter jeg begynnte på dietten på forrige tirsdag så har jeg sovet to timer hver natt, pluss en natt hvor jeg ikke har sovet noe! Jeg har fått masse bivirkninger, noe som er veldig synd igrunn, men fikk vite det var vanlig visst nok, men da er spørsmålet, er dette virkelig en diett for meg?

Uansett spiser jeg sunt, og prøver å trene, men i det siste har jeg vært litt slapp og lat til å trene, for skjerpe meg når det gjeder det, får ihvertfall prøve og få trent litt neste uke.. avhengig av om jeg får med noen eller ikke.. ja jeg er faktisk avhengig av å ha med meg noen, ikke fordi jeg ikke klarer å trene alene! Men at jeg helt ærlig synes det er dønn kjedelig å trene alene, og trenger noen til å pushe meg på beina, når jeg først kommer meg på trening er det døds gøy, også går det en liten stund, så kommer jg ut igjen av rytmen.. hva er det med meg egentlig? Jeg bør jo trene. Men jeg får bare pushe på, og tvinge meg ut, enten det er å gå eller på treningsstudio, hva som helst bare jeg får trent.

Men uansett, i dag kommer Hans Olav som vanlig, og dere vet vell hva fredager går ut på for meg og oss, så da trenger jeg ikke gå mer ut på det hehe.. vanlige fredager, gidder ikke blogge om det hele tiden, har jo blitt en rutine, må få sette i gang snart med vasking, men grunnet trøtthet og slitenhet av trøtthet, er jeg så lat det går ann å få blitt i dag, eier ikke energy. Latskapen kommer rett og slett av slitenhet, grunnet dietten. Off.. orker ikke mer søvnproblemer altså!

I morgen skal jeg og Hans Olav til svigers, faren hans har snart bursdag også, hva skal vi kjøpe tro? Det må jeg nesten planlegge med Hans Olav, men det skal ihvertfall bli noe skikkelig fint noe, noe fint noe som viser hvor glad vi er i han, hvor mye vi bryr oss og setter pris på han :) jeg kunne ikke hatt bedre svigerforeldre!

Jeg har btw ordnet sånn at jeg får email på mobilen og får melding når jeg får ny mail, så nå er det ingen unnskyldning til å ikke sende meg mail hehe.. bare å sende hvis det er noe dere lurer på!! Har ikke tilgang til kommentarer lengre, så det er jo greit og sende en mail er det ikke? Skjekker jo den uansett hver dag, så jeg svarer uansett :)

Men nå må jeg drikke kaffen min ferdig før den blir kald, klarer aldri drikke den ferdig før den blir kald og ender alltid med å verme den i mikroen.. hehe..

Ciao <3