torsdag 23. april 2009

Taking Chances



Elsker sang stemmen til Celine Dion, og denne sangen er jo bare helt amazing, ååå jeg kunne drømt om en sånn sang stemme, men jeg eier ikke sang stemme. Og det er vell kanskje ikke meningen jeg skal synge heller.. hehe nei da, men jeg kan apsolutt ikke synge, selvom jeg hele tiden synger. Stakkars de som må høre på min forferdelige, grusomme sangstemme, men hvis de ikke vil høre kan de jo bare gå..

Hehe, nei dere tok vell den spøken der? eller kanskje ikke.. hmm

Unansett, i dag har jeg ikke fått blogget så mye, ikke det at jeg ikke har hatt tid.. men jeg har bare ikke tenkt så mye på bloggen i dag, og jeg tenker sånn. Det er jo godt med litt fri også, man må ikke føle på seg at man MÅ blogge!! Det kommer på en måte som en bonus, og hvis det er dager hvor jeg kanskje blogger litt mindre, så får det gå som det. Uansett elsker jeg å blogge og har ikke tenkt å stoppe med det første, lysten for å blogge igjen har kommet tilbake. Var en stund hvor jeg følte jeg MÅTTE blogge, men så hadde jeg egentlig ikke så mye å dele med dere, så da ble det mindre blogging og veldig uinteresant blogging, og det vil uansett være dager hvor man har lite inspo, og det tror jeg de fleste bloggere føler noen gang, da tenker jeg at man liksågreit kan bare legge ut et bilde og si at i dag har jeg lite inspo.. tror de fleste vil forstå det..

Uansett, i dag har vært en utrolig hyggelig dag med masse spredd godt humør, deilig og sitte ute i solen, og blir det så fint vær i morgen har jeg tenkt å gjør det i morgen og. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er så flink til å følge medpå været, så jeg blir like overrasket hver gang hehe.. kanskje noe jeg burde fortsette med? har jo et vær kart på iphone så det er en god start ihvertfall.

Apropå iphone, lastet ned en del programmer til den i sted, nå har jeg tre menyer, lager en liste over det jeg lastet ned:

- radio
- handleliste
- bakgrunns program
- kokebok
- big oven med masse oppskrifter
- magic sleep, sånt soveprogram
- yahoo musikk
- hair style, noe man kan få nye frisyrer på
- stylings program
- seelebrity program
- Bibel vers
- skritt teller
- trenings program
- what to wear
- nike training, på en måte slags nike plus program
- Og til slutt seks spill

Var kun en ting som kostet noe, og det var radioen, ikke mange pengene. hele 17 kr haha, resten var gratis. Hundrevis av radio program, pluss diverse politi radioer.

Jeg synes politi radioer er veldig gøyale, det nærmest meg var jo Oslo, men gøy å finne ut hva som skjer der inne også?

Nå tenkte jeg at jeg skulle se paradise hotel på nett- tv, får ikke emd meg det på torsdager grunnet ungkaren , som btw er finale neste gang. Jeg har en favoritt hihi.. Katinka hehe.. håper hun vinner, hun dærre andre, hun synes jeg er litt innpåsliten, hun er sikkert en grei thic, men hun burde chillen litt ned.. men hun er jo kjempe nyelig og fortjener og vinne også! Men Katinka har hele tiden vært min favoritt hihi..

Men nå venter paradise hotel, og med det sier jeg natta, siden jeg mest sansynlig legger meg etter det. Skal prøve å få blogget litt mer i morgen da, men husket ihvertfall dagens sang hehe..

Ciao <3