torsdag 2. april 2009

Dagens sang

Jeg har ikke fått somlet meg til og lagt meg enda, jeg hadde alt for mye å prate med Hans Olav om, så vi har pratet omtrent helt til nå hehe.. vi prater om alt mulig rart, utrolig koselig!
Men ettersom jeg ikke har fått lagt meg enda og jeg skal sove nesten helt til besøket mitt kommer i morgen, så poster jeg likeså greit dagens sang nå. Fant sangen på en blogg og tenkte med en gang at den må jeg kjekke ut, så da hørte jeg sangen. Og vips ble jeg totalt hektet. Lily Allen min nye favoritt sanger, jeg vedder på dere også blir hektet på denne sangen, jeg var bare nødt til å vise dere musikk videoen også. For den var sinn sykt søt, elsker den.



Tenkte jeg skulle lage en liten liste over musikk jeg liker, for at dere kan sende meg tips på enten mail eller i kommentar feltet (hint, hint)
So here we go:
- Rnb
- Pop
- Rock
- Pop Rock
- Techno
- Trance
- C eltic
- Musikk som era og enya
Og Danseband (haha, nei da! . Totalt imot det!!)

Men nå må jeg få meg litt søvn på øynene og få ryddet av bordet, så mye tull som ikke nødvendigvis trengs å stå på et bord! Men ellers ser det ikke så aller verst ut her, men ettersom jeg mest sannsynlig sover lenge i morgen (kremt, kremt) Så tar jeg det nå så jeg slipper i morgen hehe.. Kommer jo besøk tross alt, da kan det ikke ligge metta snus på bordet hehe.. off jeg er en gris! Jeg griser ordentlig mye.. hehe
Natti natt (for siste gang i dag!)
Ciao <3