onsdag 29. april 2009

Freakshow

Glemte helt av dagens sang i dag, så i dag føler jeg for og danse siden jeg er i godt humør, så da slenger vi på en Britney og lager et helt stort Freakshow! Hehe



Digger Britney fullt og helt og har egentlig alltid gjort det, jeg har alltid hatt troa på at hun skulle komme på bena igjen, og det har hun apsolutt gjort og har gjort et skikkelig stort comeback, denne låten er fra hennes første album etter comebacket og den er diggbar den også. Tror de fleste har en eller annen gang hatt en viss crush on Brineys music, og jeg har vært på konsert medhenne før. I spekrum og hun kan VIRKELIG det med å lage show! Britney vil alltid ha en plass inni mitt musikk hjerte og jeg vet hun har vært igjennom mye vondt, og hun er et levende bevis på at uansett hva et menneske vil møte av forfedelige ting vil det alltids finne en løsning, jeg har veldig troa på at folk faktisk kan finne tilbake til den normale stien i livet, jeg har troa på at alle mennesker, uansett hvor mye vondt de opplever at de en gang skal få det godt igjen og ha det bra! Alle mennesker vil oppleve noe vondt en gang i livet, uansett om det er kjærlighets sorg eller at noen går bort fra en, eller andre vonde ting, det vil alltids finne en løsning, men man må være villig til å jobbe hardt med seg selv og ta en dag av gangen!

Go Britney, denne sangen gjør meg glad og er fin å danse til for dem som er like glad i å danse som meg hehe.. denne sangen gjør meg i godt humør og gir meg god energy, og vil ha en sang som vil gjør meg lykkelig og kanskje jeg klarer å få sove nå når jeg har hørt på denne sangen!

Ciao <3