lørdag 18. april 2009

Dagens sang for lørdag 18 april

Hei bloggen! Må bare påste dagens sang, så denne sangen på en blogg og kunne ikke la vær og påste den, den er helt elsk. Jeg ble helt tilhenger, men så er jeg av den personen som liker musikk som er litt anderledes enn andre type musikk. Noen låter som er litt rare og merkelige og som skiller se ut av megden, det er de type sangene som fenger meg mest. Så nå ligger jeg her og bare måtte dele denne med dere :) vil forresten anbefale dere en blogg ettersom det var der jeg fant sangen: http://fashionjunkiie.com er vært og ta turen innom, hun har en fantastisk fin stil, og spør du meg er jenten helt rå!

Sangen heter: Taper jean girl- Kings of Leon



Men nå tar jeg natten gitt

Har forresten glemt å blogge dagens sang, skal bli flinkere til det, har mange sanger på hjertet, tar det en annen dag :)

Natta <3