søndag 26. april 2009

Skal gå tur :-)

hei igjen:-) plutselig ble det iskaldt ute, er det bare meg eller har jeg en tendens til feber? Det endte opp med at jeg måtte gå inn og sette meg i soffaen med et pledd over meg.. Er det mulig? Lover at det skal bli bilder snart, orker bare ikke ta fram pcen at the moment, jeg er alene hjemme, mamma og pappa kommer vell hjem snart.. Broren min er forresten russ i år, synes det er skikkelig spennende ettersom jeg aldri har vært russ:D pappa ringte nå, de er på vei hjem, orket ikke dra til kirka i dag pga at jeg er så forferdelig sliten, hadde jo fått seks timers søvn på to døgn, så tærer skikkelig på kroppen! Nå sitter jeg her og koser meg med kaffe Poirot er så snill i dag, hender han er litt rampete nemlig hehe... Jeg får vell snart slippe han ut sånn at han ser mamma og pappa hehe.. Da blir han så glad, jeg har faktisk ikke spist frokost enda! Skal spise det når de kommer hjem, regner vell at det de skal ha lunsj.

Men nå fikk jeg vite at vi skal gå tur:-) blir kjempe koselig, blogger mer senere, først skal jeg spise så skal vi dra, blogges

Ciao