torsdag 30. april 2009

Torsdag

Hei bloggen! Nå har jeg akkurat hatt besøk og ryddet litt, skal få til og vise leiligheten en av de første dagene, må bare bli ferdig med og vaske litt og sånt, kommer en tilbakemelding på dior show senere i dag, har bare ikke fått prøvd den enda hehe.. Nå sitter jeg med min gode kopp kaffe og blogger fra iphone og tenkte jeg skulle se litt på tv, senere skal jeg til Maren og Heidi, det blir kos;-) har ikke ordnet meg riktig enda hehe, er så treg huff.. Sov til klokken tolv i dag, var så trøtt, trenger visst mye søvn om dagen! Merkelig nok, men har en del søvn og ta igjen!

God formiddag forresten, i dag er det finale på ungkaren, gjett om jeg skal få med meg det a haha.. Jeg heier på Katinka eller hva hun het? Men nå skal jeg drikke ferdig kaffen min, blogges da

Ciao <3