mandag 20. april 2009

Good day sunshines :)

Dette er forresten brudekjolen jeg KANSKJE skal ha når jeg og Hans Olav gifter oss hehe nei da, tenker meg den er svin dyr ettersom det er en disigner kjole, men en lignende en hadde vært supert, åååå så nydelig den er!!!

I dag blir det ihvertfall en litt tidligere oppdatering, i dag tenkte jeg at jeg skulle prøve å få blogget litt mer. Skrev et dikt i går, ble litt fornøyd da. I dag skal jeg se om jeg får et nytt kamera, håper virkelig det!

Ble cottage chees med kanel til frokost i dag og lunsj, har nettopp spist det hehe, prater med Maren på msn nå, er kjempe koselig :) har begynnt å snuse mindre nå forresten, en snus i timen, bedre økonomisk og bedre for helsen for den sags skyld, blir sånn ca 120 kr i uken, så det er ikke så ille da!!

Å nå er jammen meg god og mett! Jeg skal til Maren og Heidi i morgen, det blir kos. Pluss at jeg skal trene, er liten stund siden sist nå hehe.. må få kommet meg å få trent igjen nå, er viktig med trening og det gjelder vell egentlig de fleste..

Nå skal jeg koke meg litt kaffe, blogger mer senere.

P.S: Jeg orker ikke skrive ned mer hva jeg spiser per dag, kan fort bli litt kjedelig hehe.. men holder meg fortsatt til diett, og spiser sunt som bare det. Men kan fort blitt litt kjipt for noen hvis jeg KUN fokuserer på diett.

Har skikkelig vondt i magen i dag og korsryggen. Skal ikke fortelle hvorfor hehe..
Ciao <3