fredag 17. april 2009

Dagens dag :)

Sorry for lite blogging om dagen. Aner ikke hva jeg skal blogge om så kan fort bli veldig kjedelige innlegg. Men så fort jeg får tilbake kameraet, blir det både outfit bilder, natur bilder og bilder av leiligheten, mulig det blir noe videoblogg også :)

I dag har jeg vell ikke gjort så stort mye. Jeg spiste eggerøre til frokost, speil egg til lunsj, biff til middag med bernaise og blomkål og brokoli blading med vann og kremfløte.

Det jeg kan spise av godteri i dag er bacongull (ikke så mye da)

Og Anton Berg uten sukker sånn mørk sjokolade. Så ble ihvertfall litt godteri nå på helg, ikke det at jeg hadde så veldig lyst på godteri, men fristet kanskje en smule hihi..

Hans Olav er hos meg og spiste også middag, vi hadde ytrefilet og mørbra biff, nydelig nydelig, ble veldig saftig også. Litt rosa inni men det er bare nam nam, det var ordentlig stekt for det hehe..

Er rart hvor lenge den sto, for stekte den over 20 min, så egentlig ganske merkelig, i bernaisen var det fløte og salt og grillkrydder, kjempegodt, krydret også biffen med masse pepper og litt salt. Kjente ingen sterk smak for det hehe..

Tror jeg har lært meg det å steke biff nå hehe.. Hans Olav fikk noisetts kuler da, for jeg kan jo ikke spise det hehe..

Før i dag har jeg hatt besøk, vi pratet mye om ting og tang som jeg har lurt på masse i det siste.. var koselig å få pratet om det ihvertfall!

Ellers har jeg sett en del på tv + film også har jeg selvfølgelig vært på butikken, i dag er det LA-INK, off som jeg gleder meg:) elsker det programmet der :)

Begynner å savne kameraet mitt skikkelig nå! Føler meg så naken uten hehe.. nå som det er vår er det så sinnsykt mye å ta bilder av :)

Jeg og pappa har ihvertfall tenkt å ha foto dager hvor vi tar en del bilder å eventuelt etterhvert får i stann et mørkerom, det hadde jammen meg vært stas! Ellers tenker jeg mye på fremtiden :) koser meg hjemme, finner alltid noe og fylle dagene mine med og kjeder meg ikke et sekund :)

Dere skal få mer tilbakemelding hvor mye jeg har gått ned, jeg startet på tirsdag og har enda ikke gått ned noe, men ettersom jeg er ny i dietten så vil det ta en stund før kroppen min vender seg til det!
Ciao <3