søndag 26. april 2009

My baby

Hei bloggen! Egentlig bestemte jeg meg for å ikke ta ibruk pcen i dag ettersom jeg er ALT for sliten, nemlig fordi jeg og Hans Olav har stått på i to timer for og shine leiligheten, hadde jeg ikke hatt hjelp av Hans Olav tror jeg seriøst jeg hadde dødd av slitenhet og holdt på i kanskje fire timer, jeg mener, det så virkelig ikke ut her. Nærmere sakt, det så mer ut som en diger svinesti, at jeg kan rote så mye forstår jeg bare ikke, nå gjenstår vaskingen. Og det skjer virkelig i morgen, uansett om jeg så har tusen andre ting og gjøre (som jeg faktisk har!), så skal jeg gjøre det, det trengs virkelig!

Også må jeg fortelle noe discusting. For det første var vasken min på badet helt tett, så Hans Olav løste den greia under vasken (aner ikke hva den heter), fy søren, det var metta ekle klomper med hår, pluss sikkert flere liter møkkete vann, nå tenker dere sikkert: "nå kødder du vel?" men nei jeg tuller ikke, noe så discusting har jeg virkelig aldri sett før, og jeg har sett mye haha, jeg takler virkelig ikke våte hår, det er virkelig ekkelt.

Men nå til litt mer andre ting, jeg har gått tur i dag, ikke det at vi gikk så forferdelig langt, men en stund gikk vi da. Og Poirot var selvfølgelig med, og med en gang mamma og pappa kom hjem ble han litt gira hehe, men når jeg er alene hjemme så er han helt rolig og sover litt, kanskje fordi det ikke skjer så mye action hehe..

Men uansett, nå er jeg sykt trøtt, så tar ikke så alt for lang tid før jeg tar kvelden tenker jeg, iphone har blitt flittig brukt som alltid, og har lastet ned masse kule program, blant annet en dagbok. Som Ulrikke skrev så burde alle skrive dagbok, og det er jeg faktisk enig i! Jeg har passord på min da, dere burde kanskje ha en lås hvis dere skal skrive noe hemmelig mener jeg! Anbefaler det ihvertfall, er greit og skrive ned tankene sine synes jeg :) og likeså greit og ha det på iphone også, ettersom jeg bruker den hver dag :)

Uansett har jeg ikke så mye annet og fortelle, men kan da skrive en liste over hva jeg skal gjøre i morgen:

- Først får jeg besøk av noen klokken tolv i morgen formiddag
- Så skal jeg vaske leiligheten
- Så skal jeg på shopping og kjøpe diorshow mascara og en blush som jeg bruker fast fra the body shop
- Så skal jeg trene på ettermiddagen, og sikkert opp til mamma og pappa etterpå :P

Så en del jeg skal gjøre i morgen faktisk :) ikke så veldig kin på og trene i morgen egentlig, har mistet litt motivasjonen, men får bare tvinge meg ut hehe..

Så avslutter jeg kvelden med dagens låt, enjoy!



Britney har virkelig gjort et bra comeback, sangen heter My baby, og er en veldig sukkersøt låt, bra sang og sovne til, egentlig kanskje derfor jeg valgte den hehe..

BTW: VET IKKE HVOR MYE JEG FÅR BLOGGET I MORGEN, MEN FÅR SE HEHE..

Ciao <3