lørdag 18. april 2009

Ja da var det pån igjen da.. min mening om pirate bay

En natt til med dårlig med søvn.. er det mulig? Jeg har gjort alt for å prøve å sove. Men uansett så går det bare ikke.. så da kunne jeg vell likså greit blogge? kremt kremt..

Men uansett hvor lite inspo jeg har om dagen er jeg allikevell totalt avhengig av bloggen og føler at jeg har et stort behov for å blogge mer, men jegkan ikke sitte å blogge hele dagen, derfor kan det fort bli sent før jeg poster det første innlegget, håper dere forstår det.. jeg skulle gjerne visst hva jeg skulle blogge om, men hodet mitt er helt tomt, enda hvor mye tanker som surrer opp i hodet mitt, jeg får ikke til å samle det. Helt kaos der oppe.. jeg tenker for mye tror jeg..

Mye har skjedd den siste tiden og jeg har lovet meg fullt og helt og ikke dele for mye privatliv, ikke mer enn det jeg gjør ihvertfall. Så lasser det over på de nærmeste, heldigvis har jeg en fantastisk fin forlovede venner og familie som støtter meg fullt og helt, uansett hvor mye kaos det er. Nei jeg er ikke syk! Jeg er bare veldig veldig lei og tenker alt for mye, ting som har skjedd før, ting som har skjedd nå nylig og fremtiden.

Jeg vet hva jeg vil jobbe med,jeg drømmer alt for mye om fremtiden, så jeg har ikke det problemet, det er bare alt mulig annet. Men jeg har et fantastisk fint liv, jeg elsker forloveden min og han elsker meg og vi har det utrolig bra sammen! Pluss all den kontakten jeg har tattopp igjen med gamle venninner, og de vennene jeg har fra før av som jeg er så glad i og setter stor pris på, også er det familien min da, jeg kunne ikke hatt bedre familie :) Så alt i alt går det jo bra:) hehe..

Men nok tanke surr, tror ikke dere forsto så mye, men det får bli med det.

Også må jeg bare beklage all den skrivefeilen min, bokstavene stokker seg, jeg skriver fort. Og når jeg prøver å rette på feilene blir alt kluss, da pusses plutselig de neste bokstavene ut og jeg må skrive alt på nytt. Surr surr surr hehe..

I dag skal jeg prøve å få blogget litt mer, med mindre jeg ikke får sove i natt og ikke orker å blogge pga jeg ikke ha sovet, men har ihvertfall få postet dette innlegget og dagens sang før det. Skal prøve på å få postet minium to innlegg om dagen. Trenger bare litt inspo, ikke så lett for dere å gi tilbakemelding på hva jeg skal blogge om heller, med mindre dere sender det på mail da hehe..

Men det jeg har hatt tanker om nå er at bloggen vil være en blanding mellom: diett/trening, livet, meninger, fashion, makeup og sånt. Og selvfølgelig dagens sang, når jeg får tilbake kameraet mitt som ser ut til at vil ta en evigheeeet.. så skal jeg få til å få postet outfits og natur bilder og blider sjenerelt og selvfølglig videoblogg!

jeg får nok komme meg på elkjøp på mandag, jeg har krav på nytt kamera tror jeg hvis de har rotet det bort som de mest sansynlig har, for de har jo ikke sendt meg melding tilbake!

Så jeg håper egentlig de har rotet det bort jeg hehe..

Synd det med pirate bay da! Det må jeg få si. Hvorfor kan de liksom gjør no sånt, når de fleste laster ned gratis programmer til pcen f.eks... jeg synes det er dønn urettferdig, men sånn er det vell i Norge! Noen ganger kan jeg kjenne meg selvlettere irritert og oppgitt rett og slett, skulle vell ikke forundre meg over at disse som står i retten også laster ned programmer til pcen, ja anti virus f.eks, hvorfor er det lov da og ikke musikk + filmer? helt usakelig dommel moral! Blir så oppgitt, det er jo ingen som tar dem, det er jo å stjele det også. Å HALLO, vi lever i en moderne verden, ting utvikler seg hele tiden, og det er jo tusenvis av nordmenn som kjøper filmer og plater i butikkene, er ikke det nok amma? og det de kanskje ikke tenker på er at det er ikke så utrolig bra kvalitet på det manlaster ned på pcen uansett, så mange ender nok med å kjøpe i butikken allikevell.. man kan ikke tvinge nordmenn til å kjøpe ting i butikken, de må da få lov til å laste ned også hvs de vil det, de tenker vell at etterhvert vil alle laste det ned på pcen, men det skjer ikke. Det er mange tusen nordmenn som ikke laster ned, mange som ikke har peiling på pc, og som synes det er mye mer stas og se det på tv, og dessuten, kvaliteten fra den filen man laster ned på pc. filmen og brenner ut på cd, og skal ha den i dvd spilleren, kvaliteten er som regel elendig, så selvfølgelig kjøper folk vanlige dvder eller blue ray i butikken hvis de vil ha det på stor skjerm, ikke så veldig behagelig og sitte på pc i flere timer, skjermen er dessuten ikke så stor i forhold til en tv, ihvertfall ikke på bærbar pc. Nå tenker jeg egentlig bærbar ettersom jeg har det selv hehe, har aldri hatt stasjonær hehe..

Så konklusjonen er at folk kommer uansett til å ende opp me å kjøpe i vanlig butikk, det er ikke gøy i lengden og hele tidn måtte laste ned nye filer. Så hvor mye taper Norge egentlig? Det er da tusenvis av folk som handler i butikken også. Håper staten leser bloggen min haha.. nei da. Man bør vell opprette en støttegruppe på facebook. Kan jo bli hørt der også.. jeg skal opprette en etterpå jeg:P hihi

Dette innlegget ble veldig langt forresten, men hadde mye på hjertet hehe..
Ciao <3