tirsdag 14. april 2009

Dagens dag :)

I dag har vært en easy dag egentlig. Tatt et ganske med ro, var å handlet på butikken i dag. Blir jammen meg dyrt for mange små ting.

Jeg forandret litt på menyen i dag.
Så dette er hva jeg spiste:
FROKOST:


Eggerøre med tre osteskiver i og cottage chees


LUNSJ:


bebi røtter med lett rømme som dipp


MIDDAG:


2 små biff stykker med noe jeg fant på selv:


Du tar litt brokoli og blomkål (kjøp sånn pakke fra frysedisken)

Har det oppi en kaserolle og tilsett kremfløte og litt vann. Så lar du det koke til grønnsakene blir passe myke:)

Kjempe lettvindt og ikke minst godt
Så hadde vi (jeg og Hans Olav) peppersaus med matfløte

KVELDS:

Det samme som jeg hadde til lunsj :P


Jeg ble veldig god og mett. I morgen fortsetter dietten, får se hva menyen består av da.

Jeg skriver den i morgen så jeg vet hva jeg skal spise, litt vanskelig og finne det ut akkurat nå.:P

Men nå skal jeg straks legge meg :) Håper alle får en god natt søvn, så blogger jeg mer i morgen :)
Ciao <3