onsdag 29. april 2009

Kafè tur :)


Hei bloggen, sorry for dårlig update i dag. Har vært ganske opptatt.
Jeg og Hans Olav har vært på kafè i dag, det var kjempe koselig :) Krutt har verdens beste kaffe mocca :) Det er derfra jeg har navnet chillout, for chillout er en type iskaffe fra krutt hehe :P
Så vi var der en stund, så dro vi og spiste ute etterpå, kjempe kos. Kjøpte også dior show, skal teste den ut i morgen og komme med en tilbakemelding tenker jeg :)

I morgen skal jeg til Maren og Heidi, det blir kos :) Jeg sov lenge i dag for hadde sovet ca 1-2 timer i natt, håper jeg får sove til natten, orker ikke flere døgn nå hvor jeg ikke sover noe :(

Skal legge meg straks, så dette blir desverre siste innlegg for i kveld :( skal prøve å få blogget mer i morgen :) skal prøve å få stått opp tidlig også :)

Beklager på det sterkeste at jeg ikke har fått blogget noe særlig i dag og at det ble bare et innlegg, men i morgen kommer det flere og blant annet et svar på hvordan dior show var.

Håper dere får sove godt, tok ikke så mange bilder på cafè, men dere får ihvertfall to bilder hihi :)
Ciao <3