lørdag 11. april 2009

Hei og hopp

Nå skal jeg straks legge meg, er ganske trøtt nå. Har fått en del vondt i ryggen i det siste, har skjev rygg, så i perioder gjør det skikkelig vondt!

Jeg tenkte å spare til lange negler nå. (å så interessant tenker du), men for meg som har biti negler så lenge jeg kan huske, blir dette en utfordring hehe.. men det skal nok gå bra tenker jeg!

Har hatt langë negler før, ganke discusting å bite negler fordi jeg har hørt at det er det samme som å slikke et do-sete. ÆSJ!! Derfor vi ikke jeg bite negler lenger, pluss at jeg synes det er sykt fint med lange negler, med også tanke på at det er tusen ganger billigere enn å f.eks ta manikyr (støpe på negler), det koster sånn fire hundre kroner i måneden, å det blir ganske dyrt i lengden. Selvom det er fint, men med meg som gjør en del husarbeid så vil ikke det lønne seg, ettersom de KANSKJE lett kan dette av hvis man er uforiktig! Dette hadde jo vært veldig uheldig.

Men dette innlegget skulle ikke handle om negler, men at jeg straks skal ta natten. I morgen skal vi ha lam, det er så nam. (LAM, NAM?).. Men det har blitt en tradisjon hjemme hos oss. Det spiser også jødene, og Jesus var jøde.

Jeg håper alle har hatt en like fin dag i dag, som det jeg har hatt, nå nermer klokken seg tolv, og snart en ny dag venter på tur, dårlig vær er på vei, og det gjør meg lei meg.. :( muuuuu... hehe.. men hadde håpet på fint vær for en gangs skyld, men det var det i dag, men jeg tenkte ikke på å gå tur i finværet vettu. Så det får vi ta en annen dag.

Sov godt da søtnoser <3
Ciao <3