tirsdag 28. april 2009

Har du lagt merke til at pysj buksen har revnet?

Hei bloggen! Litt sent innlegg i dag, og nå bruker jeg pcen for er noe rart med bloggen på iphone. I dag lå jeg lenge i senga mi og druntet (lå og dro meg), jeg drev med iphone og lå og tenkte, tenkte på positive ting og er egentlig veldig glad i dag :)

Jeg er motivert og skal starte snart med å vaske og rydde ordentlig i leiligheten, er blitt bittelitt rotete igjen, men ikke så aller værst nå synes jeg hehe..åå i går var jeg trøtt og la meg, men så pratet jeg med Hans Olav i tlf og da ble jeg mer våken så han hadde litt dårlig batteri på mobilen og skulle lade den når han kom hjem klokken tolv i går kveld, så da gikk jeg og så ferdig sex and the city som jeg egentlig begynnte på før. Var koselig, så pratet vi litt til og da ble jeg plutselig trøtt igjen, og tror jeg sovnet ganske fort etter det.

Var egentlig veldig trøtt i dag tidlig, men så fort jeg hadde tatt av sminken (som jeg ikke orket og gjør i går kveld), og fikk vasket meg litt i annsiktet så ble jeg mer våken, men sto ikke opp for det, la meg igjen og bare lå og drev med iphone og koste meg med den.

Synes det er godt og ligge i sengen og bare tenke og fundere på en måte. Det gjør at dagen min blir tusen ganger bedre :) så jeg er lykkelig og i godt humør nå, så nå tenkte jeg at jeg snart skal få i meg litt mat, drikke kaffe og lese avisene. En god start på dagen!:)

Hva jeg skal ha til frokost vet jeg ikke helt enda, mulig jeg steker meg litt egg, men vi får se hehe..

Så egentlig, målet mitt i dag er å bare slappe av. Mulig jeg tar meg en tur på cc, skal ihvertfall dit i morgen, har ikke fått kjøpt dior show ennå, treg som jeg er hehe.. trenger virkelig ny mascara og har jo aldri prøvd dior show, og den har jeg hatt lyst og prøve lenge! Har hørt så mye positivt om den :)

I morgen blir det kvalitets tid med mamma og noe ærends. Slik ser planen min ut i morgen:

- Møte mamma og dra i banken og få nytt visa kort
- Dra på cafè og evt på cc for å kjøpe dior show
- Kanskje gå en tur (hvis det blir fint vær allikevel, er meldt regn tror jeg..)
- Bli med opp til mamma og pappa etterpå
- Få besøk av Hans Olav og bare slappe av

Snart skal jeg til tannlegen, huff som jeg gruer meg. Har skikkelig tannlege skrekk, pluss noen dager før det skal jeg til legen og mest sannsynlig ta blodprøver, noe jeg virkelig hater.. :-(

Men nå får jeg sette på litt kaffe osv..

Blogger mer senere :-) husk at er det noe kan dere sende meg en mail på : benedictechillout@yahoo.no der svarer jeg uansett, ettersom dere ikke kan kommentere på bloggen og det er et eller annet kanskje så får dere tak i meg der

:-) mailen skjekker jeg hver dag så no problemo hehe..

Håper dere får en fin dag, er sol her på Gjøvik, så jeg skal sitte litt på verandaen senere:-)

ÅÅ jeg må fortelle noe gøy, jeg satt med pysj bukse i går, plutselig sa Hans Olav, "har du lagt merke til at pysjbuksen har revnet?" haha, ante ikke det, så jeg revna opp resten og klippa i den, åå som vi fikk latterkrampe hehe..
Ciao <3