søndag 12. april 2009

Lam, lam, lam, lam

Visste dere forresten, at dette er min ekte hårfarge? den jeg har nå :)

Nå har vi akkurat spist lam, det var et nydelig måltid. Mamma er så flink til å lage mat. Jeg ble så fort mett så orket desverre ikke så mye, men sånn er jeg alltid når jeg spiser, jeg orker ikke mer enn en porsjon, så blir jeg mett hehe.. rart det der, enda det er så mye god mat som er sunn. Så blir man allikevell mett. Hmm..

I dag har jeg en sminkefri dag, godt i grunn. Er pålogget på både msn og facebook, koselig og ta opp igjen kontakten med folk! Er jo fem år siden jeg gikk på hedemarktoppen folkehøy skole, et minne for livet som jeg savner allerede, jeg savner alle folka, all sosialiteten. Fagene, igrunn alt. Har funnet mange igjen på face, vi var en stor gjeng på cirka 100 stykk. En utrolig lærerik tid.

Jeg gikk på en linje som het GM den gang, global mission, vi var ikke så stor klasse, men utrolig sammensveiset. Andre linjen var natur og villmark, team action, musikk linjen, kunst linjen, drama linjen og selvfølgelig GM da.

Har vært en utrolig koselig dag i dag, jeg har kost meg masse masse :) sånn som jeg egentlig gjør hver dag :) jeg elsker rutiner, jeg fyller dagene mine med noe nytt hver dag. Utrolig digg :)

Kan ikke vente til jeg skal ta utdannelsen, og få den perfekte jobben, aner ikke hva jeg skal søke som skole. Skal studere via nettet ihvertfall, enten det blir sjornalustikk, eller bi... er veldig veldig usikker, men spennede blir det!
Ciao <3