mandag 6. april 2009

King of queens og en tur til Europris




Jeg sitter nå og ser på kongen av queens, har fått unnagjort noe kles vask og det er utrolig godt. Hans Olav henter meg i syv tiden og da skal vi på europris. Tenkte litt og det er ikke noe vits i å høre om det med kameraet fordi det blir, ikke gjort noe før etter påske uansett.
På europris skal jeg kjøpe ting jeg trenger, basis kjøkken ting og skittentøys kurv, pluss litt påskepynt, påske duk og diverse lys greier. Bare noen ting jeg trenger, Europris er genialt når det kommer til nødvendige basis varer. Jeg har lyst å jobbe der faktisk. Kanskje jeg søker der etter hvert, har hørt det er mye jobb å jobbe i en sånn butikk. Men det ser så utrolig koselig ut pluss at jeg innbiller meg at det er veldig bra jobb miljø der. En perfekt jobb for meg hihi..

Men nå må jeg komme tilbake til kongen av queens.
Ciao <3