lørdag 25. april 2009

Verdens værste hodepine:-(

Hei bloggen! Nå ligger jeg i sengen at the moment og hører på Tokio Hotel, blogger fra iphone, har jeg fortalt hvor mye jeg elsker den? Hehe.. Vet jeg har skrevet mye om den, men den er jo bare helt amazing! Den kan jo brukes til alt! Jeg bruker den så mye at jeg må lade batteri hver dag jo heh.. Laster ned kule programmer til den hele tiden, og så mye sanger det er plass til :-) passer meg jo helt perfekt! Jeg anbefaler alle og kjøpe iphone, dere vil ikke angre og jeg vil påstå at alle vil synes det er den beste mobilen som noen gang er laget! Jeg kommer til og kjøpe den hver gang den blir ødelagt så jeg har iphone hele livet:-)

Ser btw ut som jeg ikke får det jeg bestillte til iphone:-( men fikk en veske av Hans Olav til og ha iphone i og den var kjempe søt og fin, var tigergutt:-) elsker alle figurene i ole brum hehe ...

Jeg prøver og ligge i sengen og sove litt, men det er nærmest umulig, så jeg får gi opp der... Æsj og!

Men nå skal jeg laste ned litt mer programmer til iphone, har verdens værste hodepine noensinne btw.. Har ikke mer smertestillende igjen i leiligheten, så jeg får komme meg ut etterpå for og få kjøpt det,jeg og pus skal også gå en tur, kanskje det hjelper litt?

Ciao