mandag 13. april 2009

Jeg kjenner Andrè fra paradise hotel, skjekker inn i dag!

Ny uke, ny start, nye muligheter. Det er en ny uke, nye utfordringer og med masse morro. Med en ny start på en ny diett i morgen. Jeg gleder meg allerede, jeg er veldig glad for å ha så mange venner som jeg har. Som virkelig bryr seg om meg og er glad i meg, som jeg er i dem også.
Det er godt å ha venner som stiller opp uansett tid :) det er godt å endelig ta opp igjen kontakten med gamle venner. Jeg storkoser meg i dag, Hans Olav er hos meg, vi ser på tv og har det kjempe artig.

Gleder meg sykt til å starte på dietten i morgen, får mest sansynlig aftenposten også, pluss dagen-magazinet, har sagt ja til et abonnoment nå på et år. Jeg er veldig fornøyd med avisen, og pappa har til og med spalte der :)

I dag skjekker det inn en jeg kjenner på paradise hotel, han heter Andrè.

Men nå får jeg gå tilbake til tv-kvelden min, og være litt med forloveden min <3
Ciao<3