onsdag 8. april 2009

080409

Hei bloggen!
Nå sitter jeg i sofaen med pysj og har det helt strøkent rundt meg. Det er en digg følelse å ha det helt strøkent!
Mamma kommer og henter meg i fire tiden. Da skal jeg opp til mamma og pappa å overnatte til fredag, så skal Hans Olav overnatte hos meg fra fredag til lørdag. Så reiser jeg opp til mamma og pappa på lørdag og overnatter til mandag.
Det er påskeferien min hehe.. Vi hadde egentlig tenkt å gå på ski i påsken, men så ser det ut til at været sier oss imot. Mer og mer snø har smeltet og det er slafssete, og ganske bart ute, noen steder.
Med mindre det blir ski føre så holder vi oss hjemme. Men vi skal selvfølgelig gå koselige turer i påsken. Sitte på en benk og nyte solen. Det blir digg!
Men nå må jeg nesten få i meg både kaffe og mat.
Ciao <3