mandag 20. april 2009

Syrup & Honey

Sang at the moment!



Hei! Nå har jeg kommet hjem fra kino med Hans Olav, og jammen meg var vi stor fornøyde! Vi satt der og koste oss og filmen var bedre enn alle foventninger, det er noe spesielt med å sitte på kino, man får på en måte følelsen av å være inni filmen.

Jeg og Hans Olav spiste før vi dro, hemmelig oppskrift hehe :P

Mye oppvask igjen her gitt, men orker ikke starte på den igjen så den tar jeg heller i morgen hehe, nå tenkte jeg og ta sengen og håpe på en god natts søvn,har hatt plager med å få sove om dagene, men nå er jeg trøtt så ser ut til at jeg skal få sove nå, overnattet hos mamma og pappa til i dag så det var kos. Men ganske dumt at jeg måtte legge meg med omtrent en gang jeg kom inn døren hehe, eller nesten da hehe..

Så Toyota supra i dag, jammen meg en grom bil, jeg og Hans Olav måtte stoppe og se når bilen satte i gang og pushet på, kjente en lite tåre i øyenkroken da hehe, fikk et lite kick når bilen ga på på full guffe, teit at vi ikke kan ha sånn bil i Norge med mindre vi har prøvekilt, men sånn bil lover jeg dere at en gang i livet mitt skal jeg ha den hehe.. pluss nissan skyline, bilnene er jo helt rå!! jeg har mest sansen for japanske biler, stort sett det vi så i filmen i dag, Japan kan virkelig det å lage biler, kan ikke fordra golf-woltsvagen og opel for den saks skyld, værst bilene ever W, er apsolutt en bil jeg ikke liker og det gjelder ALLE biler i det merket, Hitler som fant opp merke forresten, men synes bilene er maks stygge uansett, og opel nei huff.. og rånere, unnskyld. Men kan dere ikke finne på noe annet å gjøre? dere har jo så stygge biler som dere tror er sååå kule, råning er jammen meg harry, sorry folkens.

nå skal jeg legge meg, blogger mer senere
Ciao <3