mandag 13. april 2009

ketolyse

Nå skal jeg fortelle litt om dietten jeg fortalte om i går, takket være ei god venninne. Så har jeg nå funnet den perfekte dietten. Dietten heter ketolyse .Det er en lege fra arendal som har funnet den opp og man spiser kjøtt, grønnsaker,nøtter, egg, bacon osv.. man skal tenke på karbohydrater og ikke kalorier. Men jeg søkte opp bacon på vektklubben og det er få kalorier i den!

Man skal spise seg mett, spis fire måltider om dagen: frokost, lunsj, middag og kveldsmat.

Jeg har prøvd utallige dietter, men denne tror jeg vil funke best. Jeg føler ikke jeg har gått ned så mye på dietten jeg gikk på, men håper på store resultater.

Det er sunnest hvis man går ned 1 kilo per uke. Det som er så bra med denne dietten er at man forbrenner fettet på kroppen og ikke musklene.

Den går ut på at man skal spise mellom 15-20 g karbohydrater om dagen som hovedsaklig skal komme fra grønnsaker som vokser over jorda..

Man får så fin hud på denne dietten også, jeg har problmer med huden og kan lett få kviser, så dette er jo kjempe positivt!

Dietten anbefales til folk som har diabetes (de ender som oftest opp med og slutte på medisiner pga de får så fine verdier) og folk med stoffskifteproblemer.

Jeg sliter med lavt stoffskifte, så håper å se resultater av dette:)

Med ketolyse ser du forskjell allerede etter en uke.

EN HELT PERFEKT DIETT :)
Ciao <3