torsdag 30. april 2009

Diorshow



Da har jeg testet ut Diorshow og jeg må ærlig innrømme at dette er den beste mascaraen jeg har prøvd!!
Hva er det: Diorshow mascara (jeg kjøpte den i vannfast og den som skal gi volum, ellers finnes den i length)
Hva gjør den: jeg kjøpte som sagt den i volum og ble positivt overrasket over hvor lange øyevippene ble og hvor fyldige de ble med volum
Hvor lenge varer den: jeg vil si etter mitt bruk (daglig mascara) så kan den vare opp til to måneder, men det kommer helt ann på hvor mye du tar om gangen!!
Pris: Noe over 200 (husker ikke helt)
Hva må du gjør for å få fyldige lange vipper: Du må jobbe litt med det, på en måte vibrere vippene, begynne helt nederst og vibrer oppover og dra vippene mens du gjør det, og på en måte dra de helt øverst. Da ser det ut som lengrevipper.
Konklusjon:
Positivt: Jeg synes dette er den perfekte mascaraen for meg ettersom jeg har veldig kort vipper og ble som sagt possitivt overrasket, men så hadde jeg høye forhåpninger også.
Jeg anbefaler den på det sterkeste!
Negativt: Jeg vil anbefale dere og ikke kjøpe den vannfaste, er dere uforsiktig med mascaraen når dere påfører (noe jeg er) og søler så er det vanskelig og få det av igjen, så her trengst den en riktig god sminkefjerner, angrer veldig på at jeg ikke kjøpte det, der borte. Men neste gang skal jeg kjøpe vanlig mascara og ikke vannfast.
Det andre negative er at den er litt dyrere en vanlig mascara, men jeg vil si det er vært det!
Jeg simpeltent elsker diorshow og vil alltid være en fast tilhenger hihi :P
Ciao <3