fredag 24. april 2009

Bare jeg hadde fått narkose

Noen ganger skulle jeg ønske jeg kom i en dyp søvn, ja en sånn søvn når jeg tok de to siste visdoms tennene, for da fikk jeg nemlig narkose. Det er akkurat det jeg trenger nå, en narkose sprøyte, det er noe av det behageligste jeg har opplevd! Tenk hvis noen kunne kommet og gitt meg narkose nå, og jeg til og med hadde vært opplagt, tenk så deilig det hadde vært, og liksom komme i en slags transe, en transe hvor ingenting av bekymringer og stress finner sted, eller alle mulige slags tanker man tenker ellerst! Bare jeg og mine gode tanker finner sted, og jeg sovner på sekundet!

Jeg tok meg en varm dusj med et håp på og bli bare en liiiiten smule trøttere, men skjer det? Nei da! Her ligger jeg i sengen uten så mye som et tegn til søvn, jeg er søvnløs, det er det jeg er!

Men for at det kanskje skal finnes et håp om å få sove, skal jeg prøve igjen nå , hvis jeg tenker at det finnes håp så gjør det jo det.. Jeg er desperat , bare gi meg et par timer søvn, et par timer! Er det så mye og forlange kanskje ?

Natta da!