onsdag 15. april 2009

MJAU MJAU, BØ, BØ!!

Hei bloggen, nå sitter jeg i soffaen,drikker kaffe og ser på tv. Får ikke trent før neste uke, men da er det fullt kjør, trengte ikke trene så mye på dietten. Men jeg vil trene litt for det.
Jeg har lyst å dra på shopping snart, men har ikke penger til det, pengene jeg har nå må først og fremst gå til mat, snus og sparing. Når jeg skal på ferie i sommer skal jeg shoppe mye, men frem til da så må jeg nøye meg med det jeg skal ha hehe..

Fikk aftenposten i går da, skal ikke abonnere på den, litt for mye u-oversiktlig etter min smak, men avisa er bra i seg selv, men litt mer ting jeg ikke interreserer meg for, det er så mye tileggs aviser. Så litt for mye for meg hehe.. men dagen-magazinet har jeg satt opp et abonnoment for et år. Tok vell en rask besluttning, uten å tenke meg om, men vet jeg vil ha den avisen.

I dag blir det kylling filet til middag med blomkål og brokoli blanding, smeltet smør, og hvitløks krydder. Nam, nam. <3

Hans Olav kommer til meg i kveld, han skal spise hos meg. Jeg er veldig trøtt nå, fikk ikke sove før sånn 8-9 tiden i dag tidlig, kanskje senere også.. så sov litt lenge i dag hehe..

Så i dag er jeg nødt til å legge meg tidlig. Det må jeg bare, for å ikke få som uvane og legge meg sent, jeg snur jo døgnet helt jo!!

Men nå får jeg fortsette å drikke litt kaffe, blogger mer senere i dag. Gossip Girl, Ugly betty og Paradise Hotel i dag. Synes Paradise Hotel egentlig er helt tragisk, men pga det er tragisk så ser jeg på det haha.. pluss at jeg kjenner jo Andrè så da blir det jo ekstra spennende, han har jo fredringen nå, så lurer på hvem han skal splitte. hehe..
Ciao <3