onsdag 22. april 2009

God morgen solstråler!

God morgen alle sammen! I dag våknet jeg ganske tidlig å drev med iphone i sengen. Det er så mange muligheter, skal få lastet ned en del programmer på iphone etterhvert :) er skikkelig glad for at jeg fikk den av Hans Olav.
Fikk ikke til å poste et innlegg i sted, så jeg var nødt til å stå opp for å gjør det hehe.
P.S: VIKTIG MELDING: TIL DERE SOM HAR FACEBOOK, IKKE TA FOLK DERE IKKE KJENNER SOM VENNER, DET ER NOEN HECKERE DER UTE Å GÅR!
Nå tenkte jeg at jeg straks skal koke meg litt kaffe og få i meg litt mat, godt med litt mat i magen også:P hihi, har en del jeg må få gjort i leiligheten i dag, det ser jo ikke ut her. Off.. sånn går det når jeg har vært lat denne uka her, ja faktisk vært utrolig lat, men jeg har en grunn. Vi jenter har en grunn vettu noen ganger hehe.. uten å si mer der hehe..

Men i dag må jeg nesten få gjort det, det kan apsolutt ikke se sånn ut resten av uken hehe..

Også fikk jo ikke jeg og Hans Olav dratt på elkjøp på mandag, men mulig vi gjør det i dag, har jo iphone til å ta bilder med nå da, men det er ikke så lett å få til outfits med den, har ikke et godt nok speil hvor dere kan se meg i, og vil heller ikke sette den opp, for jeg kan få lastet ned selvutløser. Kan jo evt sette den inn til noe, men nå først og fremst vil jeg ha tilbake kameraet jeg betalte for!! får jeg det ikke igjen kan vi få en smule irritert Benedicte, hvis jeg må betale fordi de ikke finner det igjen, men det er lite sjanser for det ..
Hans Oav kommer ihvertfall til meg i kveld, så da skal vi kose oss, mulig han spiser middag hos meg:) de blir kos:) ekspremiterer en del med mat nå, synes det er kjempe gøy å lage, får jeg all ryddinga på plass så blir jeg en ordentlig husmor haha nei da.. men kan bli tendenser der hvis jeg får litt skjerpings inn i bilde .. :P

Men nå skal jeg lese mine faste blogger, og få til dagens sang :)
Ciao <3