torsdag 2. april 2009

Rydde-rydde-rydde-rydde

Nå har jeg stått på i flere timer og ryddet, pakket unna masse stuff , jeg fikk verken tatt spa kveld eller vasket leiligheten fordi det var alt for mye å rydde! Nå tenkte jeg at jeg skulle få unna litte grann småtterier til før jeg tar kvelden, så dette blir mitt siste innlegg for i kveld.
I morgen setter jeg i gang en ordentlig vår rengjøring, med vask av hele leiligheten, i alle kriker og kroker. Da blir den fin til helgen tenker jeg. Håper på fint vær i morgen så jeg kan ta meg en tur ut, i dag har det vært ganske kaldt og null sol, men klar himmel har det jo vært.
I morgen blir det travelt, så jeg får ikke blogget så mye. Kanskje ikke før kvelden, tenkte bare å si ifra, mulig jeg blogger et lite innlegg før jeg stikker på trening. Men jeg skal først ha besøk av ei jeg ser på som ei venninne, så skal jeg trene med mamma. Så skal jeg på besøk til Maren og Heidi, så henter Hans Olav meg der og han skal overnatte.

Men aller først tar jeg en vår rengjøring.

Men nå må jeg stikke, har litt å drive med før jeg tar natten.

Good night, sleep tight <3