tirsdag 7. april 2009

070409

Hei bloggen! Nå sitter jeg her i leiligheten med pysj og pledd og en litt forkjølet hals og nese. Jeg lå nemlig med vinduet oppe i hele natt fordi jeg var så varm. Så sikkert det som er skylda.
Jeg fikk ikke blogget noe i går kveld, har jo ikke kamera så kan jo ikke ta bilde av det jeg kjøpte men kan jo skrive det her:
- Fire middags tallerkener i grå/grønn med kult mønster i, skikkelig fansy
- Tre opp vask koster
- Håndsåpe
- Diverse basis mat greier
- To sokker par

Kommer ikke på mer, men tror det var det..
I dag skal jeg vaske leiligheten til påske igjen og ellers skal jeg vell opp til svigers for å spise middag. Jeg ryddet leiligheten i går og vasket opp, men skal vaske for denne uken her.

Jeg vil vaske leiligheten hver uke, ser mye koseligere ut her da.

Men nå skal jeg koke meg litt kaffe og slappe av foran tven , før jeg starter med å vaske leiligheten.

Fant forresten ikke verken skittentøys kurv og påskepynt på europris.
Hòrs sen
Ciao <3