onsdag 15. april 2009

Da er det offisielt, jeg får ikke sove!...

Klokka tikker, klokka går, jeg ligger å vrir meg, jeg ligger å hører på musikk. Lyset er slukt, ingen lyder verken i blokka eller biler som kjører forbi.. hvorfor får jeg ikke sove da? Jeg ble gal av å ligge der å ikke få sove, så jeg reiste meg opp og prøvde å trå til det midlet, som apsolutt IKKE er anbefalt, å drive med pc. Pc gjør en mer våken, men hva skal jeg gjøre da? jeg kan jo ikke bare ligge der å stirre i taket, men nå skal jeg gå tilbake i sengen og håpe på å få sove igjen.. denne gangen vil jeg at det skal funke, for å døgne en natt., det er apsolutt IKKE bra..
Alt jeg vil er å komme i en drømmeverden, en slags transe hvor jeg sover å våkner utvilt neste dag, men nå er det allerede neste dag og klokken er veldig mye nå.. alt jeg ber er om er ihvertfall et par timer søvn på øyet, bare en time, kanskje to. Bare jeg får sove litt liksom, jeg er som de fleste andre VELDIG avhengig av søvnen, jeg vil ikke la dette gå ut over alt annet i dag, jeg har nok av ting å gjøre. Jaja.. men nå skal jeg ihvertfall prve å få litt mer søvn, har sittet oppe nå i 20 min å håpet på å bli ihvertfall LITT trøtt, jeg er mer overtrøtt for å si det mildt..

Okay natta folkens..

P.S HVIS DET ER DET NOE DERE LURER PÅ, SOM DERE IKKE FÅR SVAR PÅ HER ETTERSOM DET IKKE GÅR ANN Å KOMMENTERE LENGRE SÅ SEND MEG EN MAIL PÅ:
benedictechillout@yhoo.no denne mailen skjekker jeg hver dag, og det er mye lettere å få tak i meg der.

De jeg har på face er mine venner, så med mindre jeg kjenner dere så tar jeg ikke dere som venn på facern.. sorry! men jeg vil ikke utdele alt for mye privat liv der.. desverre, sånn er det bare. Ikke alle bloggere som vil utdele alt sammen om seg selv, jeg føler jeg har fotalt nok igjennom min tid som blogger så langt, å jeg føler ikke for å dele mer privat. Men som sagt kan dere sende meg en mail, hvis det er noe dere lurer på :P

Hvis noen har en fin header til meg så kan dere godt maile den der også :P hihi..

Natta da, som forhåpentligvis går for min del..
Ciao <3